Не мисля, че ще даваш 500-600 лв месечно с никоя марка...или поне аз не знам за такава!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет относно покупка на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеЕееее, маме, точно Русия имаше сто милиона изисквания към бъдещата си 159, НО пък бяха финансово подплътени и за това успя да си угоди
Иначе си прав.... ама хората просто така сме устроени
П.С.Ще посъветвам всички,които чак толкова много са се навили за 2.4,да почетат първо малко в чуждите форуми за проблемите които имат хората с този мотор,и тогава да скачатLast edited by Mury; d.m.y г., 09:56.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
русия повярвай ми има такава марка wv pasat3 първата ми кола взех я внос от италия смених първо ходова част от до 1200 абсолютно всичко веднага след това правих (закърпих временно )двигател 500 после колянов вал около 1000 после климатроник около 400 сменях турбина скъсах оказа се някаква рядка порода 2ра ръка 1100 после пак закърпих двигател вече не се и сещам колко всичко е ориентировачно ремонтите това са само едрите имаше и мн други дребни излизаха на 5000 аз я продадох за 5000 купена е за 7200 да не говорим че 2 пъти гуми купувах които дадох с колата не исках нищо от нея като че беше прокълната
п.п всичко това в рамките на година и 30000кмLast edited by veli4kov77; d.m.y г., 10:01.
Comment
-
Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщениерусия повярвай ми има такава марка wv pasat3 първата ми кола взех я внос от италия смених първо ходова част от до 1200 абсолютно всичко веднага след това правих (закърпих временно )двигател 500 после колянов вал около 1000 после климатроник около 400 сменях турбина скъсах оказа се някаква рядка порода 2ра ръка 1100 после пак закърпих двигател вече не се и сещам колко всичко е ориентировачно ремонтите това са само едрите имаше и мн други дребни излизаха на 5000 аз я продадох за 5000 купена е за 7200 да не говорим че 2 пъти гуми купувах които дадох с колата не исках нищо от нея като че беше прокълната
п.п всичко това в рамките на година и 30000кмFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Аз исках просто черна ТИ пакет...босе...по възможност големия двигател на малко км задължително под 100к км. Много ли е това като изисквания...Бях готов да тръгна за Германия...но късмет или не се намери белисимата в Бг.
Аз мн ценя парите се...и се пазарях два дена за 159-та...беше филм...ма така беше и за 156-цата...и за вс де.
Просто знам как си изкарам парите и си ги ценя. Като моята в ГДР-то със същите екстри и км струва дори повече от Бг...и не съм се замислял, че бешедобра сделка.
п.с. Ако на пазара няма това което търсиш се насочваш към друг пазар или друга марка!
Мой авер с 156, беше на оглед на няколко 159-ки...дупница, къща Авиз...и човека отчаян...че няма нищо читаво като състояние, отговарящи на критериите му се върна вчера с Лексъс ИС220 Д...
п.с. Чета успоредно с този форум alfaowner.com, и хората са доволни от 2.4 двигателя...няма фрапиращи уплаквания...sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
и аз знам за двигателя 2,4 че няма грижи по скъпа е подръжката повече гори но това за мен не е проблем искам новата ми 2,4 спорт вагон навигация това е
п.п в момвнта съм в белгия и търся също но тука колите 2,4 са рядкост повечето са 1.9Last edited by veli4kov77; d.m.y г., 12:58.
Comment
-
Аз мисля ,че е добра идея да се обобщят всичките проблемни точки в колата на ,които трябва да се обръща внимание преди покупката ѝ ,и да се напишат в първият пост. От вас каквото съм научил е:
-ЕГР и ДПФ
-кормилна рейка
-клапите на смукателя
-дюзи
-турбо (то това е за всички турбо двигатели)
-слаб съединител
-слаби лагери на главините
-вече два алтернатора.... допълнете каквото се сещате.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеАз мисля ,че е добра идея да се обобщят всичките проблемни точки в колата на ,които трябва да се обръща внимание преди покупката ѝ ,и да се напишат в първият пост. От вас каквото съм научил е:
-ЕГР и ДПФ
-кормилна рейка
-клапите на смукателя
-дюзи
-турбо (то това е за всички турбо двигатели)
-слаб съединител
-слаби лагери на главините
-вече два алтернатора.... допълнете каквото се сещате.
- ЕГР + ДПФ е задължително на вс. дизели...е си е нормално
- клапите се махат задължително
- дюзи за пръв път чувам от теб, че са проблемни!!!!
- съединител, в англия изкарват по над 100к км с първият такъв.
- лагери на главините, се разбиват от неравни пътища осеяни с мн дупки...за Бг.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Да ,трябваше да сложа въпросителен след дюзи ,но някой беше писал ,че при огледа на някаква кола ,две от дюзите били тръгнали ,каквото и да означава това ,а те са си скъпо удоволствие...Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеАз мисля ,че е добра идея да се обобщят всичките проблемни точки в колата на ,които трябва да се обръща внимание преди покупката ѝ ,и да се напишат в първият пост. От вас каквото съм научил е:
-ЕГР и ДПФ
-кормилна рейка
-клапите на смукателя
-дюзи
-турбо (то това е за всички турбо двигатели)
-слаб съединител
-слаби лагери на главините
-вече два алтернатора.... допълнете каквото се сещате.
-Клапите при 1.9 не са проблемни след 2007-ма,когато се монтира новия колектор/Марели,стария е Пиербург/,при 2.4 е винаги с Пиербург и имат проблеми.
-съединителя страда в зависимост от начина на езда,или от калпав ремап
-2.4 често има проблеми с прегряване и пукнати глави,даже тук в Бг имаме няколко случая
-2.4 е с в пъти по скъп маховик,при 1.9 е 1000 лв. при 2.4 2500-3000
-Горните носачи също са слабост,но тва няма смисъл да се коментира
-Лагерите на главини са доста рядък проблемLast edited by Mury; d.m.y г., 18:52.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Въпросната кола е на 180к км...там мога да го приема за нормално...не се знае какво е видяла като гориво.
Моята е на 68к км...карана само в Бг..с нафта от Бг...и дюзите засега са чук.
Предният собственик е слагал добавка винаги...аз си ползам Bardahl BDC...
- определено алтернаторите им правят някакви проблеми...не са фрапиращи...ремонти за 100лв с труда.
- ЕГР + ДПФ + клапи колектори - са задължително
- Редовна смяна на ангренаж + консумативите му на 60к км...задължителни...в Англия заради глупавия сервизен интервал от 90к км има няколко изстрадали..
- за 4х4 износването на гуми по-бързо...иам нужда от въртене на гумите и реглаж веднъж в годината.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
Comment